Limit to: All This Week Last Week This Month Last Month
Select Date Range     through

[protege-discussion] importante

Luis Rodrigo lrodrigo at isoco.com
Fri Jul 6 05:59:50 PDT 2007

Instructions for unsubscribing:
http://protege.stanford.edu/doc/faq.html#01a.03

--

*Luis Rodrigo Aguado*

Innovation and R&D

Research Manager

lrodrigo(at)isoco.com

#T  +34913349777

C/Pedro de Valdivia, 10

28006, Madrid, Spain

* *

*iSOCO** *

            intelligent software for the networked economy

            www.isoco.com <http://www.isoco.com/>

Este mensaje se dirige exclusivamente a su destinatario y puede contener
información privilegiada o confidencial. Si no es vd. el destinatario
indicado, queda notificado de que la utilización, divulgación y/o copia
sin autorización está prohibida en virtud de la legislación vigente. Si
ha recibido este mensaje por error, le rogamos que nos lo comunique
inmediatamente por esta misma vía y proceda a su destrucción.

This message is intended exclusively for its addressee and may contain
information that is CONFIDENTIAL and protected by professional
privilege. If you are not the intended recipient you are hereby notified
that any dissemination, copy or disclosure of this communication is
strictly prohibited by law. If this message has been received in error,
please immediately notify us via e-mail and delete it.